Gyerekorom Budapest XVII. kerületében

Gyerekorom Budapest XVII. kerületében

Bravo Magazin

2022. március 08. - Dr Dee

736dc8bb-61a3-4858-a373-5a204f33e31e_1_201_a.jpeg

Bravo Magazin. A nyolcvanas években még nem jelent meg magyarul. Egyáltalán hivatalosan nem is lehet venni sehol sem. De azért pár helyen be lehetett szerezni. Panelházban nőttem fel,a budapesti Hungarcamion telephely közelében. Volt felénk egy lakótelep ahol csak kamionosok laktak. Az egyik panelház aljában volt egy műszaki cikkeket árusító kisbolt. Ez volt a beszerzési helyem. 5. Szőrös áron. Valamelyik kamionos volt aki folyamatosan ellátta a hetente megjelenő Bravó magazinnal Németországból. De így is egy hét csúszással vettem az újságokat. Minden héten két példányt vettem. Egyiket feldaraboltam,amiből hasznot generáltam. Így a másik ingyen volt már. Az MTV (Music Channel) ahol megtudhattuk,hogy mik az új slágerek. Vagy ki vezeti a Coca-Cola Top 100-ot. Elvesztek,eltűntek az én példányaim. Ma már beszereztem pár darabot.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekorom.blog.hu/api/trackback/id/tr2017775614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása