Gyerekorom Budapest XVII. kerületében

Gyerekorom Budapest XVII. kerületében

Nike Air 180

2022. március 31. - Dr Dee

Megint az a nagyon izgalmas 1991. Ekkor dobta piacra a Nike az egyik máramár ikonikus futócpőjét. Ez volt az Air Max sorozat negyedik modellje.Air 180-as!!Hivatalos nevén Nike Air Max 180 Ultramarine! Az addigi legnagyobb látható gázbetéttel rendelkezett.Egy hatalmas trapéz alakú a boka alatt. Olyan volt futni benne mintha párnákon lépdelnél. Ebben a reklámban láttam először az MTV-in(Music Television).

https://www.youtube.com/watch?v=Pmzk3oJpr5w

19c616bd-8ea5-4c48-82e6-a877390b34ca.jpeg 1992-ben vettem meg.Nagyon kényelmes.elnyűhetetlen darabb. Naponta hordtam. Gyalog mászkáltam így is egy évig bírta a strapát. White/Bright Ceramic színváltozatban pár hónap eltéréssel került a piacra. 2005-ben gyártották először aztán 2015-ben is.Mindkét alkalommal beszereztem egyet. Manapság rengeteg új színvariációban árulják.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekorom.blog.hu/api/trackback/id/tr4617794551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása